Wednesday, January 2, 2008

Pelajar Cemerlang SMU


Tahniah diatas kejayaan adik tersayang meraih gelaran salah seorang pelajar cemerlang dalam peperiksaan SMU 2007. Kecemerlangan adik adalah bukti kesungguhan adik. Teruskan kecemerlangan dalam SPM tahun 2008 sebagaimana PMR 2006. InsyaAllah adik akan dapat buktikan pada semua yang pelajar aliran agama pun boleh berjaya dengan cemerlang....
Harap dengan kejayaan adik ni,adik dapat bantu dalam perjuangkan agama Allah.....

7 comments:

Adik said...

Tak kan cukup dengan tahniah jeee...

ct nurani said...

habis nak gapo lagi,,,hadiah?? doh bagi hadiah kasih sayang,,,tak cukup ko??
Sabar ye dik,,ado la tu...

TokNabe said...

Memang adiknya pandai sebab kakak dia pun pandai, tak gitu CT.

ct nurani said...

toknabe:
dalam pujian tu macam ada unsur2 sindiran jeee!!
ye laa masing2 ada kelebihan dan kelemahan,,ada bidang kita mahir,,ada bidang kita kurang mahir dan ada bidang kita tak mahir langsung..
psssstt,,,jange pecoh rasio dehh..

azlanlin said...

ermmm...kalu camtu nak panggil akak ct nurani ler... "masih layak jadi adik ipau!"...ngeh..ngeh..ngeh! boleh akak?

ct nurani said...

azlan:
boleh sangat lan ooii...
agak2 pandai ke bagi2 kasih sayang yang tak berapa banyak tuu!!!

azlanlin said...

ermmm..mcm mana plak dgn kasih sayng yg melimpah ruah? ngeh-negh-ngeh

jgn membazir..pesan nenek daklan...dalam apa jua keadaanpun!