Saturday, December 8, 2007

Tak ingin berjauhan lagi



8 comments:

TokNabe said...

Iye gitulah..sian ke budok2, teringat sokmo. Setahun tinggal..

kak cik said...

oii..sekarang ni musim banjir, orang semua balik main air.Kau orang pulak pergi main salji...
Balik,balik!!!

ct said...

toknabe:
jange sian ko budok2 jah...

kak cik:
lepas main salji nanti main banjir pulakk. Dah tak lama dah nak balik nii!!!
p/s: kirim salam kat abg cik

happyirfa said...

salam ..
maaf nok tanya.sbb belum khatam lagi ini blog.awak kat mana ni?berjauhan dgn anak?kenapa?

TokMoh said...

Lepaih ni jgn dok tinggai lagi anak2 tu.Kesian depa selama ni tidoq peluk bantal busuk.

TokNabe said...

la selain budak2.... ada lagi ke nak kena sian. Pok budok ke? Pok budak tak pe dah besar doh tau cari make sedniri hehehehehe....

azlanlin said...

kat omaknya pong kena cian jugok..idak gitu?

ct said...

happyirfa:
waalaikum salam.
tanya la takpe, tak marah.
kite kat sini-sini je..
sayang anak tinggal-tinggalkan!

tokmoh:
macam tokmoh la,,kalau kena tinggal mesti cari bantal busuk..

toknabe:
mace beso jah pok budok ni,,cari make sendiri..

azlanlin:
Omak budak tak pe dah besar dah tau cari makan sendiri hehehehehe....
cari makan kat restoran la...