Saturday, March 1, 2008

PERHATIAN : Keselamatan Telefon Bimbit




• Jangan buat/terima panggilan ketika telefon bimbit sedang dicaj.


Amaran berikut kite terima melalui email. Walaupun email ini telah lama tersimpan tetapi oleh kerana amaran ini kelihatannya serius dan penting untuk diberikan perhatian, rasa terpanggil juga nak mengingatkan semua agar berhati-hati dalam menggunakan alat ini.
Namun tidaklah dapat menjamin kesasihan sumber maupun kandungan makluman ini.

10 comments:

Anonymous said...

hpon aku ni kalau tak cas btri masa bckap alamatnya terdiam teruss!

TokNabe said...

Pakai xternal bateri.. cam bateri kareta. Tak payah cas2 dua tiga bulan. Garenti tak de masaalah tragedi seperti ini :D

azlanlin said...

betoi la toknabe...kena pula bateri yg xpakai air...wakakaka..!

Pak Ngah: said...

:: keselamatan telefon bimbit... atau keselamatan tuan punya telefon tuuu... emmmm...

Kasawari said...

CT..

thanks bagi infor ni..

pakai telefon air je lah eh.. he he

ctnurani said...

jwb anonymous:

dah kena beli btri baru dah tu!!!

ctnurani said...

jwb toknabe dan azlan:

hang bdua ni jahat tau!!!

ctnurani said...

jwb pak ngah:

zaman sekarang ni telefon lebih penting dr segala...

ctnurani said...

ni sorang lagi suku sakat toknabe dgn azlan.

ctnurani said...

jwb kasawari:
ni sorang lagi suku sakat toknabe dgn azlan.